14.11.10

ayu tapi brutal

aku tak nafikan yang aku ni ganas. atau lebih cool orang kata brutal. tapi tak ada pula brutal tahap gaban macam pergi public phone ketuk peti telefon sampai keluar duit syiling lepastu buat beli icecream eh mak saya tak pernah ajar macamtu. dan aku bukan jenis lemah lembut either. tapi disebabkan muka aku yang orang selalu cakap innocent ni (orang cakap bukan aku), membuatkan aku selalu disalahertikan yang aku ni dari golongan yang sensitif la, cepat menangis la, suara nak slow macam bunyi nyamuk terbang tepi telinga la etc. ok mungkin ada sikit la -.-

anyways (hahaha), based on poll yang aku buat dengan rakan-rakan lelaki, ada yang suka perempuan brutal. ada yang suka perempuan ayu. ada yang suka kedua-duanya.

ok apa motif sebenarnya ni?

nak kaitkan cerita (tak tahu la ada kaitan ke tak), baru-baru ni aku dah berjaya memiliki rambut pendek (yeay!) dari rambut panjang setelah 21 tahun hidup. wow bukan. tiada lagi rasa takut untuk mencuba benda baru, tiada lagi berada di takuk lama, tiada lagi masalah rambut karat eh tak. tu bukan rambut saya.

mula-mula berniat nak buat haircut yang macam ni,

*-*

tunjuk dekat mama si pixie ni dan dia respon, ''awak sedar tak kepala awak segi empat dah macam tv, so kalau buat macam ni apa jadik? dah la macam lelaki potong pendek-pendek macam ni haihh blablabla''. ok terus batalkan niat T_T

tapi still potong pendek dan gambaran dia serupa dengan yang ini,

eh cute pulak sebab cover pipi

mungkin lain kali boleh try pixie cut tu. bila mak tanya, cakap ''alamak mama cina tu salah potong la (terus buat muka tak bersalah)'' hihihi genius bukan :P

No comments: