3.12.10

batu di perut

macam yang dijanjikan, pergi hospital untuk kali ketiga pagi tadi. yes, memang boring. korang pun sure dah boring hari-hari post nak cerita pasal hospital. apa bagus sangat ke Hospital Tengku Mizan tu? grrr. anyway, guess what, i'm suspected batu karang. what the hell kan. 

aku ada cakap result urine aku ada masalah. sebab ada blood. second take pun sama. so doktor cakap awak suspected batu karang. dan dinasihatkan ambil lagi urine test next week (untuk kali ketiga wehh T_T). tak apalah, aku redha je kalau kena pun. sebab aku memang dari kecik banyak penyakit. punca utama, overdue 2 minggu dalam perut mak time baby. gatal nak duduk dalam perut lama-lama siapa suruh, kan dah susah. 

lepas dah settle (settle lah sangat) pasal medical checkup, mak ajak shopping barang makanan untuk buat stok kat sana nanti. mak tengok muka aku sedih je, jadi nak ambil hati offer belanja breakfast kat mcD. terus sengih hehehe thanks mama. u're the best! :')

apa lagi, order la set no 7. ada pancake kegemaran, ada hashbrown dan ada kopi. nyum nyum! aku attached gambar sikit la sebab aku tengok blog orang lain macam meriah je dengan gambar segala. jadi tatap la muka orang banyak penyakit ni puas-puas ya.


 dah macam boobies lak 2 ketul pancake ni :P
(sempat melawak lagi tu. grrr)

 nom nom nom

aceceh. promote sikit. mulut kasi senget.
semoga dengan meminum kopi kapal api kaw kaw ini maka segala penyakit akan hilang. tink! 


peeass : doakan saya sihat dan tak ada batu karang ok! maybe doktor tu cuma melawak je kan kan? T_T

2 comments:

ASYRAF said...

sudah ada progresss dalam blogging

gud job afni

*clap2

hehe

afni said...

yeay! thanks yaw :D *clap2